reklama

O škodlivosti očkovania.

Pichali ma. Pre istotu v sobotu, keď som nemal robotu. Zaplatil som, pichli mi vakcínu proti chrípke, ako už asi 16 rokov doteraz. A začal som sa tešiť, že nebudem mať žiadne zdravotné problémy, pretože za tých asi 16 rokov som chrípku nemal. Ani ma to nebolelo, rozhodne som to cítil menej, než keď ma do hlavy bodol sršeň.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (17)

Ale celé to sobotné popoludnie som bol akýsi malátny, takmer som prespal aj celú nedeľu. Večer som sa potom od Marka Zuckerberga dozvedel, samozrejme nie priamo, že vakcíny obsahujú vysoko jedovatú ortuť a zrazu sa mi v hlave zaplo poplašné zariadenie.

Spomenul som si na iný príspevok, ktorý upozorňoval na to, že vakcíny obsahujú aj hliník a v mysli som si vybavil moju mamu, ktorá už pred rokmi vyhodila všetky hrnce na varenie, ktoré boli z hliníka. A kto sa niekedy dotkol hliníkovou lyžicou pri jedení amalgámovej plomby, vie, čo je to jajbolí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na druhý deň ráno som si skúšal tep a keď som zistil, že ešte žijem, vyhodil som hliníkový príbor, urobil si kávu a sadol k počítaču, aby som zistil niečo viac. Nezabralo mi veľa času, aby som zistil, že to svinstvo tam ozaj je. Ortuť, aj hliník! Ale konkrétnejšie.

Ortuť sa vyskytuje prirodzene v zemskej kôre, v pôde, vode, aj vo vzduchu. Niektoré typy baktérií môžu ortuť v prírode zmeniť na metylortuť, ktorá putuje potravinovým reťazcom v rybách, zvieratách, ale aj v našincoch. Vo vysokých koncentráciách môže byť pre ľudí jedovatá. Iný druh ortute, ktorý sa nazýva etylortuť, sa nachádza v látke Thiomersal, ktorá sa asi 85 rokov používa v ampulkách s obsahom viacerých dávok vakcíny, aby sa zabránilo znečisteniu vakcíny baktériami a hubami pri jej opakovanom naberaní z ampulky injekčnou striekačkou. Etylortuť sa v našom organizme rozkladá a vylučuje sa z neho oveľa rýchlejšie, než jej prvá forma, preto sa v našom tele neukladá. Dávka ortute podaná v rámci celého očkovacieho programu nedosahuje ani dennú povolenú dávku (150 mcg/celý očkovací program). Vakcíny, ktoré sa v súčasnosti používajú, sa podávajú z jednorazových striekačiek, kde Thiomersal nie je, lebo by tam bol nanič.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čiastočne mi odľahlo. Najväčší český génius, Jára Cimrman povedal: "Budoucnost patří aluminiu!" Asi sa mýlil. Hliník sa vo vakcínach používa vo forme hydroxidu hlinitého ako adjuvans. Nemám šajnu, čo to znamená, ale účinkuje tak, že predlžuje a zosilňuje imunitnú reakciu organizmu na vakcínu. Rozumiem tomu tak, že bez neho by sme tu vakcínu pravdepodobne vycikali. Tak, či onak hliník vycikáme v priebehu pár dní po očkovaní. V jednej vakcíne ho prijmeme asi toľko, ako z týždňového jedenia hliníkovou lyžicou. Keď zoberiem do úvahy, že hliník som prijímal v materskom mlieku, aj v starom dobrom Sunare,v rôznych nápojoch, jedol som na vojne hliníkovou lyžicou z hliníkového ešusu, tak som v celkom zachovalom zdravotnom stave.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď bývalý Terminátor, starý kámoš, Arnie Schwarzenegger, kandidoval na post guvernéra môjho druhého najobľúbenejšieho štátu - Kalifornie, sľúbil, že sa v Kalifornii nebude očkovať proti osýpkam, aby na základe toho nevznikal autizmus. Sľub dodržal.

Za roky neočkovania sa v Kalifornii počet nových prípadov autizmu neznížil, ale pokračoval v náraste tak, ako aj tam, kde sa proti osýpkam očkovalo ďalej.

Povinné očkovanie sa v bývalom Československu zaviedlo po roku 1953. Možno sa mýlim, ale pravdepodobne vtedajšia komunistická vláda nemala záujem napĺňať pokladne, vtedy zahnívajúcich, ale stále nepriateľských kapitalistických farmaceutických firiem, ktoré by očkovaním chceli zlikvidovať mladú ľudovo-demokratickú republiku. Nedali sme sa zmiasť a výsledok sa dostavil:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ak by sme porovnali výskyt niektorých ochorení pred a po zavedení povinného očkovania, tak by nám vyšli veľmi zaujímavé čísla. Pred zavedením povinného očkovania na Slovensku ochorelo na záškrt ročne 600-1300 osôb. Po jeho zavedení a za posledných 10 rokov 0 (nula). Na tetanus 30-50 ročne oproti 2 za posledných 10 rokov. Čierny kašeľ 10.000 až 17.000 oproti max 1.400. Na detskú obrnu 100 až 300 oproti 0. Na osýpky 10.000 až 29.000 oproti 0. Mumps 20.000 až 27.000 oproti 1 až 20. Na ružienku 10.000 až 32.000 za rok, oproti 0 až 7 za posledných desať rokov po zavedení povinného očkovania.

Tak neviem. Nie som lekár ani profesionálny konšpirátor. Možno sú všetci lekári, výskumníci, politici a podobní podplatení, zmanipulovaní, možno sú medzi iluminátmi, a všetky vedecké práce a štatistiky sú zmanipulované v záujme NWO... Alebo že by som sa radšej riadil zdravým rozumom a skúsenosťami...?

Zdroje: http://www.mccservices.sk/subory/sprievodcaockovanim.pdf

 http://www.cdc.gov/vaccinesafety/concerns/thimerosal/thimerosal_faqs.html

 http://www.ovg.ox.ac.uk/vaccine-ingredients

 http://www.vzbb.sk/sk/aktuality/spravy/2012/eiw_2012_uvzsr.pdf

Anton Kovalčík

Anton Kovalčík

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  506
  •  | 
  • Páči sa:  1 764x

Vyštudovaný ekonóm. Som ryba, ktorá väčšinou pláva proti prúdu, aj keď niekedy narazí hlavou o kameň. Nemám rád nekritické prijímanie čohokoľvek, čo sa mi naservíruje. A som notorický optimista. Zoznam autorových rubrík:  Prežijeme?Web náš každodenný...Te Deum...Kde bolo tam bolelo...Infovojna.Wokenaci.Ekonómia (nielen) pre laikov.Heavy mentalČo na to profesor Higgins?Magistra vitae.SúkromnéNezaradenéVox popapuli.

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu