reklama

Camino, dni 16-18.

Niekedy je to nuda. Presne to bolo aj v nasledujúcich niekoľkých dňoch. Zrána chladno, potom horúco, stále rovina a zaprášené cesty, topánky, aj nohavice.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Z Carionu som to potiahol asi 25 kilometrov do Terradillos de los Templarios a ubytoval som sa v albergue Jacques de Molay. Bolo to tam ozaj fajn. Aj jednotlivé izby boli pomenované v súlade s názvom samotnej albergue. Znalci histórie vedia, o čom je reč. Celá cesta bola pohodová, krásne teplo, malo to iba jednu chybu. Mračná múch všade okolo.

Svitanie a rovina takmer bez konca.
Svitanie a rovina takmer bez konca. (zdroj: Anton Kovalčík)
Neviem, či niečo vyviedol, ale veľmi smutne pozeral.
Neviem, či niečo vyviedol, ale veľmi smutne pozeral. (zdroj: Anton Kovalčík)

Nasledujúci deň sa ešte viac oteplilo, pod nohami sa nám len tak prášilo. Do Bercianos del Real Camino som došiel už pred dvanástou, ale keďže Parochial Albergue otvárali až o pol druhej, čakal som tam s niekoľkými ďalšími pútnikmi, medzi ktorými boli tri ženy v najlepšom veku (teda tesne po päťdesiatke) z Juhoafrickej Republiky, partia mladých Talianov a jeden mladý Francúz, ktorý mal problémy s nohou a z preveľkej nudy používal palicu, o ktorú sa opieral, ako náhradu gitary, pričom spieval staré aj nové hity. Keď mu takmer došiel hlas, krátil som všetkým čas ja tým, že som púšťal hudbu z mobilu. Juhoafričanky sa pohoršovali, keď som im vysvetlil, o čom je skladba The Jack od ACDC. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nakoniec sme sa ubytovali a dokonca sme využili zvláštnosť albergue v tom, že ubytovaní pomáhajú pri príprave večere, ktorú potom skonzumujú. Bola to zábava, jedlo jednoduché, ale fajn, aj keď sme sa tesnili v jedálni.

Svitanie takmer ako v Dni nezávislosti.
Svitanie takmer ako v Dni nezávislosti. (zdroj: Anton Kovalčík)
Takmer ako brána z Pána prsteňov.
Takmer ako brána z Pána prsteňov. (zdroj: Anton Kovalčík)
Čo sme si z nachystaných surovín pripravili,...
Čo sme si z nachystaných surovín pripravili,... (zdroj: Anton Kovalčík)
... to sme si potom spoločne zjedli. Všetkým chutilo.
... to sme si potom spoločne zjedli. Všetkým chutilo. (zdroj: Anton Kovalčík)
Potom sme si mohli vychutnať západ Slnka.
Potom sme si mohli vychutnať západ Slnka. (zdroj: Anton Kovalčík)

Pokiaľ ide o charakter cesty a počasie, nič sa nezmenilo ani na ďalší deň ktorý končil v Mansilla de las Mulas. Výnimkou bolo iba to, že sme mohli zúčastniť omše pre pútnikov a obdivovať výzdobu kostola.

Príchod do Jeruzalema na Zelený štvrtok.
Príchod do Jeruzalema na Zelený štvrtok. (zdroj: Anton Kovalčík)
Modlitba v Getsemane. Kostol v Mansilla de las Mulas.
Modlitba v Getsemane. Kostol v Mansilla de las Mulas. (zdroj: Anton Kovalčík)
Anton Kovalčík

Anton Kovalčík

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  509
  •  | 
  • Páči sa:  1 862x

Vyštudovaný ekonóm. Som ryba, ktorá väčšinou pláva proti prúdu, aj keď niekedy narazí hlavou o kameň. Nemám rád nekritické prijímanie čohokoľvek, čo sa mi naservíruje. A som notorický optimista. Zoznam autorových rubrík:  Prežijeme?Web náš každodenný...Te Deum...Kde bolo tam bolelo...Infovojna.Wokenaci.Ekonómia (nielen) pre laikov.Heavy mentalČo na to profesor Higgins?Magistra vitae.SúkromnéNezaradenéVox popapuli.

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu